مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-24اقتصادي

مردم در بازار ارز دنبال سود نباشند


بازار ارز در چند ماه اخیر به دلیل سیاست های بانک مرکزی و فروش مناسب نفت، آرام بود، اما به عقیده کارشناسان ناآرامی های اخیر منطقه، هیجانی کاذب در بازار ارز ایجاد کرد که توجیه اقتصادی نداشت و ورود به این بازار زیان ده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از چند ماه تثبیت ارزی در کشور، در یکی دو هفته هفته اخیر بازار ارز پس از اتفاقات منطقه با نوساناتی مواجه شد.

حسن ارزنده، کارشناسان اقتصادی، معتقد است این نوسانات اخیر ارز، حاصل رفتارهای هیجانی خریداران و ایجاد بازار کاذب از سوی سفته بازان بود که به تلاطم بازار دامن زد.

به گفته وی، پس از ناآرامی های اخیر منطقه، برخی مردم در ظاهر برای حفظ سرمایه ریالی خود وارد این بازار شدند اما در واقع ممکن است، سرمایه های خود را از دست بدهند.

ظهر روز گذشته در حوالی میدان فردوسی یکی از افرادی که به دنبال خریدار ارز بود، می گفت: کارمند بانک هستم به تازگی 100 میلیون تومان تسهیلات از بانکمان گرفته بودم، به پیشنهاد یکی از اطرافیان چند روز پیش، همه آن را دلار 52000 تومانی خریدم، اما بعد از چند روز قیمت ارز ریزش کرد و امروز برای فروش آمده ام تا بیش از این ضرر نکنم اما دلالان بیشتر از 50200 تومان از من نمی خرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در بازار ارز دنبال سود نباشند

مردم در بازار ارز دنبال سود نباشند