مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-15اقتصادي

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با در گفتگو با خبرنگار انتظامی فارس از کشف بیش از 118 هزار عدد واکس و پولیش کفش و لباس قاچاق خبرداد و گفت: - رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 118 هزار عدد واکس و پولیش کفش و لباس قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا های قاچاق کشف شده را بیش از 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با در گفتگو با خبرنگار انتظامی فارس از کشف بیش از 118 هزار عدد واکس و پولیش کفش و لباس قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا های قاچاق کشف شده را بیش از 60 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان مولوی شدند.

وی عنوان کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در آدرس خیابان مولوی، خیابان تختی تخلیه و دپو شد که به وسیله خودرو های شوتی کالای خارجی را از شهرستان جلفا به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران

کشف 60 میلیاردی واکس و پولیش البسه قاچاق در بازار تهران