مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-05سياسي

رفتار غیرتمندانه آتش نشان تهرانی الگویی ارزشمند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بابایی، رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، در جریان عیادت از علیرضا عابدی آتش نشان ایستگاه 128 که در جریان دفاع از زن جوان در برابر اراذل و اوباش مورد حمله و اصابت چاقو قرار گرفت، - رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران از آتش نشان فداکاری که در جریان دفاع از زن جوان در برابر اراذل و اوباش مورد حمله و اصابت چاقو قرار گرفت، عیادت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بابایی، رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران، در جریان عیادت از علیرضا عابدی آتش نشان ایستگاه 128 که در جریان دفاع از زن جوان در برابر اراذل و اوباش مورد حمله و اصابت چاقو قرار گرفت، تأکید کرد: عمل غیرتمندانه و ایثارگرانه این آتش نشان الگویی ارزشمند برای جامعه و همکاران شهرداری تهران است.

وی با بیان اینکه پیگیری روند درمانی این آتش نشان فداکار هستیم؛ برای وی آرزوی سلامتی کرد و افزود: از حضور و خدمت در سازمانی که چنین نیرو های ایثار گری دارند احساس افتخار می کنم.

براساس این گزارش، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، قدرت الله محمدی، رییس سازمان آتش نشانی و علی احمدی، شهردار منطقه 13 در این دیدار مهدی بابایی را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار غیرتمندانه آتش نشان تهرانی الگویی ارزشمند است

رفتار غیرتمندانه آتش نشان تهرانی الگویی ارزشمند است