مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:052023-10-24حوادث

پلیس کرمان 1500 کیلو تریاک را از بار کودهای حیوانی کشف کرد


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 540 کیلو تریاک از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت عبوری از محور اصلی شهرستان بردسیر خبر داد.

  - ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و 540 کیلو تریاک از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت عبوری از محور اصلی شهرستان بردسیر خبر داد.

  سردارناصر فرشید امروز، دوم آبان ماه در تشریح جزییات این خبر گفت: همرزمان انتظامی در راستای مقابله با پدید شوم و خانمانسوز مواد مخدر به صورت بی وقفه، شبانه روزی، محسوس و نامحسوس در معابر اصلی، فرعی و نقاط صعب العبور استقرار و ایفای نقش می کنند.

وی افزود: در همین راستا ماموران پلیس بردسیر موفق شدند هنگام پایش یکی از محورهای این شهرستان یک تن و 540 کیلو تریاک را از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت کشف و از انتقال این محموله بسیار سنگین به مرکز کشور جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان مجموع کشفیات مواد مخدر پلیس استان از ابتدای سال تاکنون را بالغ بر 46 تن ذکر و بیان کرد: در خصوص برخورد با خودروهای شوتی حامل مواد مخدر، کالای قاچاق یا اتباع غیرمجاز نیز تدابیر و طرح های زیادی به صورت شبانه روزی در تمام محورهای استان اجرا می شود و همرزمان انتظامی در حال خدمت به مردم هستند تا مخلان نظم و امنیت به نیات شوم خود نرسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کرمان 1500 کیلو تریاک را از بار کودهای حیوانی کشف کرد

پلیس کرمان 1500 کیلو تریاک را از بار کودهای حیوانی کشف کرد