مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-08حوادث

حادثه انفجار تانکر سوخت در جایگاه سوخت اسدآباد یک فوتی بر جای گذاشت


مسئول آتش نشانی شهرداری اسدآباد از وقوع حادثه انفجار یک دستگاه تانکر سوخت در جایگاه سوخت پاسارگاد این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول آتش نشانی شهرداری اسدآباد از وقوع حادثه انفجار یک دستگاه تانکر سوخت در جایگاه سوخت پاسارگاد این شهرستان خبر داد.

یاسر زیوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی وقوع حادثه انفجار یک دستگاه تانکر سوخت در جایگاه سوخت پاسارگارد این شهرستان در ساعت 18.

30 دقیقه بعد از ظهر امروز متاسفانه راننده این تانکر سوخت در دم فوت کرده و دو نفر نیز به علت سوختگی و درجه دو توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه طی گزارش وقوع این حادثه بلافاصله دو دستگاه ماشین آتش نشانی با دو راننده به همراه سه آتش نشان و شش نفر نیرو به همراه مسئول آتش نشانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند و در کمتر از 10 دقیقه خود را به صحنه حادثه رساندند، افزود: متاسفانه در این حادثه بر اثر انفجار راننده دستگاه تانکر سوخت فوت و دو نفر از تعمیرکاران جوشکاری دچار سوختگی شده بودند.

زیوری در تشریح علت انفجار این تانکر سوخت با اشاره به اینکه این تانکر سوخت مربوط به ایلام خالی از سوخت بوده و بار نداشته است، گفت: علت انفجار در کارشناسی اولیه، گاز محبوس شده حاصله از تخلیه بار بوده که از قبل در تانکر سوخت باقی مانده و وجود این گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه انفجار تانکر سوخت در جایگاه سوخت اسدآباد یک فوتی بر جای گذاشت

حادثه انفجار تانکر سوخت در جایگاه سوخت اسدآباد یک فوتی بر جای گذاشت