مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-26پزشكي

درگذشت استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران


در پی درگذشت دکتر محمد پژوهی استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون آموزشی اسبق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون آموزشی وزیر بهداشت در پیام های جداگانه درگذشت این استاد دانشگاه را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن پیام تسلیت دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران در پی درگذشت دکتر محمد پژوهیاستاد پژوهشگاه غدد و متابولیسم آمده است: إنّا للّٰه وإنّا إلیْه راجعون با سلام و احترام بدین وسیله با ابراز تاسف، مصیبت وارده و درگذشت دکتر محمد پژوهی را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علوّ درجات و برای خانواده محترم، صبر، شکیبایی و طول عمر همراه با سلامتی، عزّت و سربلندی خواستارم.

در متن پیام دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم آمده است: انا لله و انا الیه راجعون ضایعه درگذشت شادروان دکتر محمد پژوهی استاد پیشکسوت رشته غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تالم و تاثر قلبی اینجانب شد.

درگذشت این استاد ارجمند را به خانواده معزز، بازماندگان ایشان و جامعه پزشکی کشور تسلیت عرض نموده و برای ایشان مغفرت الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل واجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران

درگذشت استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران