مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 15:252023-10-30اقتصادي

تعداد مجتمع های خدمات رفاهی کرمانشاه به 58 واحد می رسد


به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، تعداد مجتمع های خدمات رفاهی کرمانشاه به 58 واحد خواهد رسید.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، تعداد مجتمع های خدمات رفاهی کرمانشاه به 58 واحد خواهد رسید.

فریبرز کرمی با بیان اینکه 24 مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال ساخت است، گفت: این مجتمع ها عمدتا بیش از 50 درصد پیشرفت فزیکی دارند.

وی با بیان اینکه قرار است تعدادی از این واحدها تا اربعین سال آینده به بهره برداری برسد، تاکید کرد: امیدواریم مابقی این مجتمع ها نیز در آینده نزدیک آماده ارائه خدمت به مسافرین شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به نقش مجتمع های خدمات رفاهی در کاهش تصادفات جاده ای، افزود: در ترددهای جاده ای یکی از اصلی ترین عوامل تصادفات، خستگی و خواب آلودگی است و خستگی می تواند موجب تصادفات مرگبار شود که مجتمع های خدمات رفاهی با کمک به تامین محلی مناسب برای استرحت رانندگان نقش بسزایی در کاهش حوادث رانندگی دارد.

کرمی با بیان اینکه در حال حاضر 34 مجتمع خدمات رفاهی در محورهای مواصلاتی استان در حال ارائه خدمات به کاربران جاده ای است، خاطرنشان کرد: علاوه بر 24 مجتمع در حال ساخت، 20 مجتمع خدمات رفاهی نیز در مرحله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مجتمع های خدمات رفاهی کرمانشاه به 58 واحد می رسد

تعداد مجتمع های خدمات رفاهی کرمانشاه به 58 واحد می رسد