مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-30فرهنگي

جشنواره چتر زندگی فرصتی مغتنم برای استفاده از ظرفیت های دیپلماسی هنر


سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به بین المللی شدن جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی، این اتفاق را فرصتی مغتنم برای استفاده از دیپلماسی هنر به جای دیپلماسی سیاسی جهت معرفی بیشتر یزد به سایر کشورها و جذب گردشگران خارجی دانست.

- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد در بازدید از ایسنا مطرح کرد؛ جشنواره چتر زندگی فرصتی مغتنم برای استفاده از ظرفیت های دیپلماسی هنر ایسنا/یزد سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به بین المللی شدن جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی، این اتفاق را فرصتی مغتنم برای استفاده از دیپلماسی هنر به جای دیپلماسی سیاسی جهت معرفی بیشتر یزد به سایر کشورها و جذب گردشگران خارجی دانست.

مصطفی زارعزاده بعد از ظهر امروز دوشنبه هشتم آبانماه در بازدید از دفتر ایسنا در یزد ضمن اشاره به برگزاری ششمین جشنواره تئاتر خیابانی چتر زندگی ، اظهار کرد: جشنواره چتر زندگی در واقع استفاده از ابزار هنر جهت نگاهی هنرمندانه به مباحث اجتماعی بالاخص خانه و خانواده است.

وی با بیان این که پذیرش آثار این دوره از جشنواره منوط به تولید محتوا و آثار نمایشی جدید در موضوعات تعیین شده بود، گفت: خوشبختانه این جشنواره اکنون به سطحی از پختگی رسیده که هنرمندان برای حضور در آن مبادرت به تولید محت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره چتر زندگی فرصتی مغتنم برای استفاده از ظرفیت های دیپلماسی هنر

جشنواره چتر زندگی فرصتی مغتنم برای استفاده از ظرفیت های دیپلماسی هنر