مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 06:202023-10-29سياسي

شناور «کلاس حیدر» به ناوگان دریابانی بندرترکمن اضافه شد


فرمانده مرزبانی استان گلستان از الحاق یک فروند شناور «کلاس حیدر» به ناوگان شناوری پایگاه دریابانی بندرترکمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ ستاد احمدرضا حاتمی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای تحقق اهداف و ماموریت های ذاتی پایگاه دریابانی در دریا از جمله مقابله با انواع جرایم در دریا، مقابله با متجاوزان دریایی و ارتقاء ایمنی و امنیت دریانوردی و همچنین اعمال حاکمیت در محدوده 20 درصد جمهوری اسلامی ایران در دریای خزر و دیگر وظایف محوله، یک فروند شناور 60 فوتی حیدر به پایگاه دریابانی بندرترکمن ملحق شد.

فرمانده مرزبانی استان گلستان افزود که این شناور قابلیت تعقیب و گریز با شناورهای تندرو، رهگیری اهداف، جستجوی نجات دریایی را داشته و مجهز به دستگاه های پیشرفته ناوبری و تکنولوژی روز دنیا است.

وی یگان شناوری را از مهم ترین نهاد تامین امنیت مرزهای دریایی یک کشور دانست و گفت: بی تردید هیچ عنصری برای پیشرفت و توسعه و تکامل یک جامعه، مهم تر از عنصر امنیت و تامین آرامش نبوده است.

حاتمی در ادامه، با اشاره به حفظ و نگهداری از تجهیزات شناوری، عنوان کرد: هرچقدر ما قبل از ماموریت های محوله تجهیزات را آماده به کار و به نحو احسن نگهداری کنیم در حین اجرای عملیات و ماموریت ها با مشکل و نقصی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور «کلاس حیدر» به ناوگان دریابانی بندرترکمن اضافه شد

شناور «کلاس حیدر» به ناوگان دریابانی بندرترکمن اضافه شد