مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:402023-10-28اقتصادي

راه اندازی 520 نیروگاه خورشیدی خانگی در ایلام تا پایان سال


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا پایان امسال با مشارکت کمیته امداد، شرکت نیروی برق و بانک ملی استان تعداد 520 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان استان راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا پایان امسال با مشارکت کمیته امداد، شرکت نیروی برق و بانک ملی استان تعداد 520 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان استان راه اندازی خواهد شد.

ناصر مرادی در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام با بیان اینکه هدف از راه اندازی این نیروگاه ها ایجاد اشتغال پایدار و خانگی برای نیازمندان استان است، اظهار کرد: تاکنون عملیات اجرایی 160 طرح از این نیروگاه ها آغاز شده و تا پایان امسال همه این طرح ها اجرایی می شوند.

وی با بیان اینکه در راستای توانمندسازی خانواده های مددجو و اشتغال زایی برای خانواده ها تا پایان سال، بیش از 7180 فرصت شغلی توسط کمیته امداد اجرایی خواهد شد، افزود: بیش از 1500 فرصت شغلی از این تعداد با مشارکت بانک ملی استان بوده و از طرف بانک ملی 171 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی مددجویان پرداخت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، طالب یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این نشست با اعلام آمادگی این بانک برای عمل کردن به تعهدات بانک ملی برای اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 520 نیروگاه خورشیدی خانگی در ایلام تا پایان سال

راه اندازی 520 نیروگاه خورشیدی خانگی در ایلام تا پایان سال