مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 22:102023-10-24بين الملل

رژیم صهیونیستی خواستار استعفای دبیرکل سازمان ملل شد


سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل خواستار استعفای آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان در پی اظهارات ضدصهیونیستی اش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز سه شنبه در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق) نوشت: گوترش که نشانه هایی از موافقت با کشتار جمعی کودکان، زنان و سالمندان از خود نشان می دهد، لایق هدایت سازمان ملل نیست.

من خواستار استعفای فوری او هستم.

وی ادامه داد: هیچ توجیه یا دلیلی برای گفت وگو با کسانی که با فجیع ترین جنایات انجام گرفته علیه شهروندان اسراییلی و یهودیان همراهی می کنند، وجود ندارد.

گوترش ساعاتی پیش اعلام کرده بود حملاتی که اسراییل در هفتم اکتبر در معرض آن قرار گرفت، کشتار دسته جمعی را که غزه شاهد آن است، توجیه نمی کند .

همچنین روزنامه عبری زبان یسراییل هیوم اعلام کرد که بنی گانتس در واکنش به اظهارات گوترش درباره اینکه حملات حماس بی دلیل صورت نگرفته است اظهار داشت: هیچ توجیهی برای کشتار غیرنظامیان وجود ندارد و کسی که در طرف درست تاریخ قرار نگیرد، مجازات خواهد شد و کسی که تروریسم را توجیه کند، شایسته نیست که به اسم جهانیان سخن بگوید.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل امروز (سه شنبه) در سخنانی عنوان داشت: هیچ چیز نمی تواند کشتار غیرنظامیان و ربودن عمدی آن ها یا شلیک موشک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی خواستار استعفای دبیرکل سازمان ملل شد

رژیم صهیونیستی خواستار استعفای دبیرکل سازمان ملل شد