مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-23بين الملل

رژیم غاصب صهیونیستی به بن بست استراتژیک رسیده است


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری گفت: حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی فلسطین نشان دهنده رسیدن ماشین جنگی این حیوان های انسان نما به بن بست استراتژیک است.

- علیرضا امیرحاجلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی فلسطین نشان دهنده رسیدن ماشین جنگی این حیوان های انسان نما به بن بست استراتژیک است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری درباره حمله رژیم غاصب صهیونیستی و نسل کشی در بیمارستان المعمدانی، خاطرنشان کرد: این قتل عام در ادامه کشتارهای صبرا و شتیلاست تا وقتی صهیونیست نفس می کشد شاهد این نسل کشی ها در دنیا هستیم.

  وی ادامه داد: یک عمر است که ما فریاد باطل بودن رژیم صهیونیستی را سر می دهیم و غرب برای حفظ منافع خود همچنان آشکارا از این ددمنشان حمایت می کند البته جای تعجب ندارد زیرا می بینیم بمب هایی که بر سر کودکان بی گناه فلسطین خراب می شود ساخت این شیاطین بزرگ است.

امیرحاجلو خطاب به دانشجویان غرب، بیان کرد: خودتان قضاوت کنید که حاکمانتان چگونه از قاتلین کودکانی که در هیچ یک از رده های جنگ نظامی قرار نمی گیرند حمایت می کنند و سکوت شما در برابر آنان دست شما را به خون این مظلومان آغشته می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غاصب صهیونیستی به بن بست استراتژیک رسیده است

رژیم غاصب صهیونیستی به بن بست استراتژیک رسیده است