مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-20فرهنگي

هر چند وقت یک بار به «جنگل پرتقال» سر بزنید


منصور ضابطیان فیلم «جنگل پرتقال» را دارای فیلمنامه ای خوب و کارگردانی روان دانست که آدم تمایل دارد هر از چندگاهی دوباره به آن سر بزند.

- منصور ضابطیان فیلم جنگل پرتقال را دارای فیلمنامه ای خوب و کارگردانی روان دانست که آدم تمایل دارد هر از چندگاهی دوباره به آن سر بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور ضابطیان نویسنده، برنامه ساز، مجری و روزنامه نگار سینمایی درخصوص فیلم سینمایی جنگل پرتقال گفت: بین فیلم هایی که در چند سال اخیر در سینمای ما ساخته شده، می توان گفت جنگل پرتقال جزو معدود فیلم هایی است که شهر به مثابه یک شخصیتِ محوری در آن پررنگ است.

یعنی در فیلم های ساخته شده طی این سال ها کمتر پیش آمده که یکی از قهرمان های اصلی فیلم، شهر باشد.

وی افزود: برای مثال در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ صفی یزدانیان تاحدی این تجربه را دیده ایم؛ اما در این فیلم تنکابن یا شهسوار به مثابه یک سوژه در نظر گرفته شده که گذشته ای دارد(گذشته شهر) و ما به آن رجوع می کنیم و همین طور به امروز آن هم می پردازیم که این اتفاق یکی از نکات قوت فیلم محسوب می شود.

ضابطیان بیان کرد: یادآوری خاطرات دیروز، تصاویر به یادمانده، پنجره ای که دریا در آن گم و ساختمان بزرگی روبه روی آن ساخته شده، دیوار بزرگی که حتی دیگر دریا هم از آن قابل مشاهده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر چند وقت یک بار به «جنگل پرتقال» سر بزنید

هر چند وقت یک بار به «جنگل پرتقال» سر بزنید