مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-16اقتصادي

ثبت 580 هزار کد ملی برای استفاده از خدمات اشتغالزایی


سامانه ملی رصد اشتغال، تنها مرجع اعلام آمار در وزارت کار است که اشتغال ایجاد شده از طریق آن بر اساس ثبت کد ملی افراد صورت می گیرد و امکان تکرار وجود ندارد، - به نحوی که مشخصات هر کد ملی بر اساس هویت شغلی و منطقه جغرافیایی در سامانه به ثبت رسیده و از طریق پیامک، تماس تلفنی و بازدید حضوری مورد نظارت قرار می گیرد.

بر اساس گزارش ها 580 هزار کد ملی به منظور استفاده از خدمات اشتغالزایی دولت اعم از دریافت مجوز کسب وکار یا تسهیلات اشتغال ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه ملی رصد اشتغال، تنها مرجع اعلام آمار در وزارت کار است که اشتغال ایجاد شده از طریق آن بر اساس ثبت کد ملی افراد صورت می گیرد و امکان تکرار وجود ندارد، به نحوی که مشخصات هر کد ملی بر اساس هویت شغلی و منطقه جغرافیایی در سامانه به ثبت رسیده و از طریق پیامک، تماس تلفنی و بازدید حضوری مورد نظارت قرار می گیرد.

سامانه ملی رصد اشتغال با هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است.

این سامانه عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال را رصد کرده و از طریق آن آمار بیکاران و شاغلان و فرصت های شغلی موجود را شناسایی و استخراج می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 580 هزار کد ملی برای استفاده از خدمات اشتغالزایی

ثبت 580 هزار کد ملی برای استفاده از خدمات اشتغالزایی