مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 23:552023-10-23ورزشي

3سال حبس برای اختلاس 72هزاردلار پول پرسپولیس


رأی دادگاه تجدیدنظر مبنی بر تأیید دادنامه بدوی در بخش رد مال مبلغ 72 هزار و یکصد دلار به پرسپولیس صادر شده که البته به لحاظ فقدان سابقه کیفری محکوم علیه و سوابق ورزشی نامبرده ، - باشگاه پرسپولیس با شکایت از یک عضو سابق خود، این فرد را به پرداخت 72 هزار و یکصد دلار به سرخپوشان محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین دوام سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در پی شکایت باشگاه پرسپولیس از نماینده خود جهت دریافت مطالبات باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا، حکم دادگاه قضایی کارکنان دولت و دادگاه تجدیدنظر به نفع پرسپولیس صادر شد.

در پی شکایت باشگاه از ایشان با موضوع تصرف غیرقانونی و استفاده غیرمجاز از اموال دولتی، منظور نمودن پاداش برای خود، تضییع اموال دولتی و اختلاس به میزان 72 هزار و یکصد دلار، پرونده به دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت ارجاع شد.

شکایت باشگاه پرسپولیس با این توضیح که ایشان به عنوان نماینده باشگاه و جهت دریافت مطالبات باشگاه به کشور مالزی سفر می کند و در بازگشت از آن کشور، از استرداد و تحویل عین دلارهای امانی اخذ شده از AFC به باشگاه به بهانه داشتن مطالبات معوقه خودداری می نماید، اقدام به شکایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3سال حبس برای اختلاس 72هزاردلار پول پرسپولیس

3سال حبس برای اختلاس 72هزاردلار پول پرسپولیس