مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-29بين الملل

انگلیس: تظاهرات چند صد هزار نفری در لندن، کار ایران است (!)


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که لندن چندین نوبت شاهد اعتراضات کم سابقه و چند صد هزار نفری علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بوده، - انگلیس: تظاهرات چند صد هزار نفری در لندن، کار ایران است (!) روزنامه تایمز چاپ لندن می گوید پلیس انگلیس هشدار داده که جمهوری اسلامی در حال بهره برداری از اعتراضات طرفداران فلسطینی در این کشوراست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در حالی که لندن چندین نوبت شاهد اعتراضات کم سابقه و چند صد هزار نفری علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بوده، روزنامه تایمز نوشت: پلیس بریتانیا ضمن آماده شدن برای تامین امنیت در جریان تظاهرات دوباره هواداران فلسطینی ها در لندن، روز شنبه شش آبان اعلام کرد عوامل جمهوری اسلامی با دامن زدن به این تظاهرات، در پی ایجاد ناآرامی هستند.

تایمز افزود: افسران پلیس به طور خصوصی گفته اند تهران در تلاش است تا تنش ها را در تجمعات بر سر بمباران غزه توسط اسراییل افزایش دهد.

افسران پلیس نسبت به افزایش فعالیت دولت های متخاصم در بریتانیا هشدار داده اند.

تایمز نوشت این هشدار به طور مستقیم با حکومت ایران مرتبط است و این تلاش جمهوری اسلامی، شامل یک کارزار اطلاعات نادرست در اینترنت و حضور فیزیکی عوامل جمهوری اسلامی در تظاهرات لندن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: تظاهرات چند صد هزار نفری در لندن، کار ایران است (!)

انگلیس: تظاهرات چند صد هزار نفری در لندن، کار ایران است (!)