مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-29سياسي

احتمال استیضاح بایدن قوت می گیرد


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در اولین هفته از ریاستش بر این مجلس، بار دیگر طرح استیضاح بایدن را مطرح کرد و امکان اجرایی شدن آن را بسیار محتمل دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مایک جانسون رییس مجلس نمایندگان آمریکا که پس از سه هفته آشفتگی در مجلس نمایندگان به ریاست این مجلس انتخاب شده است، احتمال استیضاح بایدن را بسیار محتمل دانسته و گفته است جرایمی که وی مرتکب شده، قابلیت استیضاح وی را خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوزویک ، در ماه سپتامبر کوین مک کارتی رییس وقت مجلس نمایندگان تحقیقات رسمی را برای استیضاح بایدن آغاز کرد.

تمرکز وی بر این بود که احتمال آنکه رییس جمهور آمریکا تحت تاثیر معاملات تجاری پسرش هانتر بایدن قرار گرفته باشد، بسیار زیاد است.

موضوعی که به گفته مک کارتی اقدام جهت استیضاح بایدن را فراهم می کند.

به اعتقاد مک کارتی، رییس جمهور آمریکا با اتهاماتی همچون سواستفاده از قدرت، مانع تراشی و فساد مواجه است که تایید این اتهامات نیاز به تحقیقات بیشتری دارد.

بایدن به طور قاطع تابحال هرگونه تخلفی که علیه وی مطرح شده را رد کرده است و حتی یان سامز سخنگوی کاخ سفید در این رابطه گفته است: جمهوری خواهان مجلس نمایندگان در مورد اقدامات رییس جمهور در حال تحقیق هستند اما هیچ مدرکی دال بر تخلف وی را پیدا نکرده اند و خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال استیضاح بایدن قوت می گیرد

احتمال استیضاح بایدن قوت می گیرد