مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 21:502023-10-29سياسي

شهرداران نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند


معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران گفت: با توجه به ارتباط و تعاملی که شهرداران با اقشار مختلف مردم دارند، نقش مهم و تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

- ایسنا/تهران معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران گفت: با توجه به ارتباط و تعاملی که شهرداران با اقشار مختلف مردم دارند، نقش مهم و تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سید عباس جوهری عصر یکشنبه، 7 آبان ماه در جلسه شهرداران استان تهران به میزبانی شهرستان اسلامشهر، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلام پیرامون اهمیت انتخابات امسال به تبیین نقش شهرداران در امور مرتبط به انتخابات پرداخت.

وی انتخابات پیش رو را یکی از مهم ترین و حساس ترین انتخابات در طول تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و با بیان این جمله از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه توپخانه های دشمن به سمت انتخابات ایران نشانه رفته است، افزود: چهار اصل مد نظر رهبر انقلاب در فرایند برگزاری انتخابات، یعنی رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت باید سرلوحه کارهای ما در امر برگزاری انتخابات قرار گیرد که شهرداران با توجه به ارتباط و تعاملی که با اقشار مختلف مردم دارند، نقش مهم و تاثیرگذاری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند

شهرداران نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند