مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-30سياسي

دومین همایش بین المللی کودکان استثنایی در اردبیل برگزار می شود


رییس دومین همایش بین المللی کودکان استثنایی از برگزاری این همایش طی روز چهارشنبه دهم آبان ماه در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس دومین همایش بین المللی کودکان استثنایی از برگزاری این همایش طی روز چهارشنبه دهم آبان ماه در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

محمد نریمانی 8 آبان در گفت وگو با ایسنا گفت: دومین همایش بین المللی کودکان استثنایی روز چهارشنبه 10 آبان 1402 ساعت 9 صبح در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

رییس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: روانشناسی و کودکان کم توان ذهنی، روانشناسی و کودکان بیش فعال و کمبود توجه، روانشناسی و کودکان با ناتوانی یادگیری خاص، روانشناسی و رویکردهای آموزشی نوین در کودکان استثنایی، روانشناسی و کودکان با مشکلات شنوایی، روانشناسی و کودکان با مشکلات بینایی، روانشناسی و کودکان طیف اوتیسم، روانشناسی و کودکان تیزهوش، روانشناسی و کودکان با معلولیت چندگانه، روانشناسی و کودکان با اختلالات هیجانی، روانشناسی و کودکان با اختلالات ارتباطی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی در مدارس عادی(آموزش تلفیقی) و توانبخشی(کار درمانی) کودکان استثنایی با معلولیت حرکتی محورهای 13 گانه این همایش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش بین المللی کودکان استثنایی در اردبیل برگزار می شود

دومین همایش بین المللی کودکان استثنایی در اردبیل برگزار می شود