مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-19سياسي

از ایده های تحول گرایانه جهادگران استقبال می کنیم


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از جهادگران خواست تا ایده های خود را برای ارتقای فعالیت های جهاددانشگاهی و ایجاد تحول ارائه دهند.

- ایسنا/فارس معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی از جهادگران خواست تا ایده های خود را برای ارتقای فعالیت های جهاددانشگاهی و ایجاد تحول ارائه دهند.

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، نشست صمیمانه جهادگران فارس با حضور مجازی حسن فارسی، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی امروز، 28 آبان ماه در سالن شهدای دانشجوی جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.

در این نشست که به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد، جهادگران جهاددانشگاهی فارس سؤالات خود را در خصوص مباحث شغلی خویش از معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی و همچنین ریاست جهاددانشگاهی فارس پرسیدند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی در این نشست ضمن استماع سخنان جهادگران فارس، پاسخ سؤالات آنان را به خصوص در حوزه کاری مرتبط با این معاونت داد و خواستار ارائه ایده های جهادگران به وی شد.

حسن فارسی تصریح کرد: هر کدام از جهادگران که ایده ای برای ارتقای فعالیت های جهاددانشگاهی و ایجاد تحول دارند می توانند از طریق مدیریت جهاددانشگاهی فارس به ما ارائه دهند و ما هم از ایده های خوب استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ایده های تحول گرایانه جهادگران استقبال می کنیم

از ایده های تحول گرایانه جهادگران استقبال می کنیم