مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-07بين الملل

انتقاد کارمندان وزارت خارجه آمریکا از سیاست بایدن در غزه


کارمندان وزارت امور خارجه آمریکا در یادداشتی سیاست های دولت بایدن در قبال رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داده و خواستار اصلاح این سیاست ها در بحبوحه جنگ غزه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پولیتیکو یادداشت منتشر شده از سوی کارمندان وزارت امور خارجه آمریکا علیه جو بایدن را نشانه ای از خشم داخلی کارمندان وزارت خارجه آمریکا در مورد سیاست های جو بایدن در خاورمیانه عنوان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو ، کارمندان وزارت امور خارجه آمریکا در یادداشتی انتقادی، از نحوه مدیریت دولت بایدن در جنگ رژیم صهیونیستی و حماس انتقاد کرده و استدلال کردند که آمریکا باید در موارد بسیاری به انتقاد علنی از سیاست های رژیم صهیونیستی در این ماجرا بپردازد.

این یادداشت حاکی از کاهش روز افزون اعتماد دیپلمات های آمریکایی به رویکرد جو بایدن در قبال بحران خارومیانه است و نشان دهنده احساسات و نظرات بسیاری از دیپلمات های آمریکایی در رده های متوسط و پایین این وزارت خانه نسبت به دولت بایدن است.

پولیتیکو با اشاره به اظهارات ارائه شده در این نامه عنوان کرده است تحت تاثیر صحبت با برخی از دیپلمات های وزارت امور خارجه، اگر چنین اختلافات داخلی در دولت بایدن تشدید شود، می تواند سیاست گذاری های وی در قبال منطقه را بسیار دشوارتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد کارمندان وزارت خارجه آمریکا از سیاست بایدن در غزه

انتقاد کارمندان وزارت خارجه آمریکا از سیاست بایدن در غزه