مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-18حوادث

گروگان گیری کودک خردسال در گنبدکاووس / متهم دستگیر شد


سرهنگ «نادعلی صادقی» درباره جزییات این گروگان گیری اظهارداشت: به دنبال اعلام مرکز فویت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی به علت اختلافات شخصی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، - سرهنگ نادعلی صادقی درباره جزییات این گروگان گیری اظهارداشت: به دنبال اعلام مرکز فویت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی به علت اختلافات شخصی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان، کودکی که توسط یک متهم گروگان گرفته شده بود در کمتر از یک ساعت رهایی یافت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از معاونت اجتماعی انتظامی گلستان، سرهنگ نادعلی صادقی درباره جزییات این گروگان گیری اظهارداشت: به دنبال اعلام مرکز فویت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و چاقوکشی به علت اختلافات شخصی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

  وی افزود: متهم با مشاهده پلیس، برای فرار از قانون اقدام به گروگان گیری یک کودک خُردسال کرد که در این لحظه ماموران با انجام عملیات روانی و اقدامات خاص پلیسی موفق شدند در کمتر از یک ساعت گروگان را صحیح و سالم آزاد کرده و متهم را دستگیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگان گیری کودک خردسال در گنبدکاووس / متهم دستگیر شد

گروگان گیری کودک خردسال در گنبدکاووس / متهم دستگیر شد