مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-11بين الملل

حماس خواستار تصمیم تاریخی سران اسلامی و عربی برای توقف جنگ غزه شد


جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تحرک فوری کشورهای اسلامی و عربی و آزادگان جهان برای توقف جنگ و حملات وحشیانه علیه مردم غزه و نجات بیمارستان ها و بازگشایی گذرگاه رفح برای ورود کمک های بشردوستانه برای مردم این باریکه شد.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار تحرک فوری کشورهای اسلامی و عربی و آزادگان جهان برای توقف جنگ و حملات وحشیانه علیه مردم غزه و نجات بیمارستان ها و بازگشایی گذرگاه رفح برای ورود کمک های بشردوستانه برای مردم این باریکه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه در بیانیه ای عنوان کرد که محاصره بیمارستان ها و بمباران وحشیانه آن با انواع سلاح های آمریکایی، ممانعت از ورود سوخت، غذا و آب و دارو، قطع اینترنت و راه های ارتباطی و تردد و محروم کردن بیماران، مجروحان و آوارگان از ابتدایی ترین نیازهای خود جنایت علیه بشریت و نسل کشی است که مسئولیت اخلاقی و سیاسی آن متوجه همه کسانی است که از توقف این کشتارهای وحشیانه و فاجعه انسانی عاجز و ناتوان مانده اند .

این جنبش تاکید کرد: نخست از رهبران اسلامی و عربی که در ریاض گرد هم آمدند، می خواهیم تصمیمی تاریخی و قاطع برای توقف فوری جنگ در غزه اتخاذ کنند و تمامی برگه های قدرت اسلامی و عربی را برای فشار بر دولت آمریکا که مسئول مستقیم نسل کشی ملت فلسطین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس خواستار تصمیم تاریخی سران اسلامی و عربی برای توقف جنگ غزه شد

حماس خواستار تصمیم تاریخی سران اسلامی و عربی برای توقف جنگ غزه شد