مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-05حوادث

2 حفار غیرمجاز در دامغان دستگیر شدند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان با بیان اینکه یک فقره حفاری غیرمجاز در این شهرستان نافرجام ماند، گفت: 2 حفار غیرمجاز در این راستا دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجتبی اکبرپور، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با دستگیری 2 حفار غیرمجاز که برای به دست آوردن اشیای تاریخی اقدام به حفاری کرده بودند، یک فقره حفاری غیرمجاز در شهرستان دامغان نافرجام ماند.

وی افزود: به دنبال گزارش مردمی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه شرق شهرستان دامغان، با تلاش نیروهای یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی این شهرستان با همکاری فرماندهی انتظامی مهمان دوست دامغان، حفاران شناسایی و دستگیر شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان با قدردانی از همکاری صمیمانه نیروی انتظامی این شهرستان، گفت: متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اکبرپور بیان کرد: هم وطنان و دوستداران میراث فرهنگی می توانند گزارش های خود در خصوص تعرض یا تخریب آثار تاریخی استان سمنان را از طریق تماس با سامانه خبری به شماره تلفن 31705 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 حفار غیرمجاز در دامغان دستگیر شدند

2 حفار غیرمجاز در دامغان دستگیر شدند