مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-11سياسي

همسران شهدا می توانند یک رسانه قوی باشند


همسر شهید سردار مجید افشاریان گفت: همسران شهدا خودشان می توانند یک رسانه قوی باشند و به نظر می رسد که رسانه ها باید درباره همسران شهدا هم کار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نیکبخت همسر شهید سردار مجید افشاریان که با رادیو مقاومت گفت وگو می کرد، اظهار کرد: ما باید شهدا را به صورت کلی و بدون توجه به تحصیلات و شغل آنها به عنوان الگویی که دست یافتنی هستند به جامعه و به ویژه جوانان معرفی کنیم.

شهید مجید افشاریان هم سابقه حضور در جبهه ها را داشت و هم اینکه از نیروهای خاص شهید حاج قاسم سلیمانی محسوب می شد.

وی اظهار کرد: یکی از سوالات قشر دانشجو از ما اساتید این است که چه راهی برای شهادت وجود دارد اما وقتی به گذشته خود نگاه می کنند دچار دلسردی و ناامیدی می شوند در صورتی که ما شخصیت حر بن یزید ریاحی را در کربلا داریم که به عنوان اولین نفر، آب را به روی سیدالشهدا علیه السلام و یاران حضرت بست و واقعه عطش به وقوع پیوست اما همین شخصیت در یک لحظه برگشت و اظهار پشیمانی کرد و حضرت هم حر را بخشید.

همسر شهید سردار مجید افشاریان اظهار کرد: ما از نزدیک حاج قاسم سلیمانی را می شناختیم و با خصوصیات ایشان آشنا بودیم و مطمئن هستیم که هر یک از جوانان این مرز و بوم می توانند یک سردار سلیمانی باشند و راه ایشان را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسران شهدا می توانند یک رسانه قوی باشند

همسران شهدا می توانند یک رسانه قوی باشند