مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 19:352023-10-26بين الملل

پشت پرده سفر مقامات غربی به سرزمین های اشغالی


جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید، روز سه شنبه دوم آبان گفت: «اکنون زمان مناسبی برای آتش بس در غزه نیست.

» همزمان متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفته است: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فرارو، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا که طی هفته گذشته سفر کوتاهی به تل آویو داشت در رابطه با آتش بس میان حماس و اسراییل گفت ابتدا اسرا باید آزاد شوند، سپس می توانیم به گفتگو بپردازیم.

سخنان بایدن درباره شروط آتش بس در منطقه در شرایطی مطرح می شود که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، نسبت به سیاست های ایالات متحده در قبال جنگ مواضع تندی گرفت و گفت: آمریکا دو بار به ایران پیام داده است که شامل دو محور اساسی است؛ نخست اینکه اعلام کرده علاقه مند به گسترش دامنه جنگ نیستیم و دوم از ایران خواستند که خویشتن داری کند.

آقای بایدن ریاکاری را متوقف کنید، آیا این بود آن شعار انتخاباتی شما که از حقوق بشر در جهان سخن می گفتید؟ به شهادت رساندن بیش از 5 هزار زن و کودک و غیرنظامی نتیجه حقوق بشری است که شما از آن یاد می کردید؟  همزمان با اظهارات مختلف مقامات کشور ها درباره وضعیت بغرنج در نوار غزه، دور جدید سفر مقام های غربی به منطقه با سفر امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه، به تل اویو آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده سفر مقامات غربی به سرزمین های اشغالی

پشت پرده سفر مقامات غربی به سرزمین های اشغالی