مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-05سياسي

دلیل رضایت مردم و مسئولان حضور میدانی مؤثر تعزیرات حکومتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران، گفت: - رییس سازمان تعزیرات حکومتی علت رضایت مردم و مسئولان از این سازمان و کمک همه جانبه برای ارتقای آن را مطالبه گری و حضور میدانی مؤثر تعزیرات در جلوگیری از تخلفات دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران، گفت: امروز مقامات و مسئولان کشوری و لشکری از اثرگذاری تعزیرات حکومتی تشکر می کنند و این مدیون اقدامات و عملکرد همکاران و تلاش و حضور میدانی مؤثر سازمان در بازار است.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تغییرات مدیریتی با رویکرد جوان گرایی، افزود: لازمه رسیدن به اهداف سند تحول سازمان این است که روسای شعب ما رویکرد مطالبه گری و حضور در میدان را ادامه دهند تا صدور و اجرای احکام با نهایت دقت و در کمترین زمان ممکن اجرا شود.

اصانلو با بیان این مطلب که نگاه فعلی دولت به ارتقای عملکرد سازمان تعزیرات است و مصوبه سران قوا و همچنین همکاری در تصویب ساختار سازمان پس از چندین سال، گواه این مطلب است؛ گفت: اگر تفکر مانند گذشته این بود که قاضی پشت میزش بنشیند و فقط به گزارش سایت قطره و به نقل ازها رسیدگی کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل رضایت مردم و مسئولان حضور میدانی مؤثر تعزیرات حکومتی

دلیل رضایت مردم و مسئولان حضور میدانی مؤثر تعزیرات حکومتی