مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-02ورزشي

نه قرمز نه آبی، فقط شمس طلایی


نه قرمز نه آبی، فقط شمس طلایی، شاید امروز این شعار هواداران شمس آذر در دیدار با آبی پوشان پایتخت باشد؛ هوادارانی سرمست از 2 برد متوالی تیم محبوبشان در 2 هفته اخیر که بدون شک چشم انتظار معجزه مقابل تیم استقلال هستند.

- ایسنا/قزوین نه قرمز نه آبی، فقط شمس طلایی، شاید امروز این شعار هواداران شمس آذر در دیدار با آبی پوشان پایتخت باشد؛ هوادارانی سرمست از 2 برد متوالی تیم محبوبشان در 2 هفته اخیر که بدون شک چشم انتظار معجزه مقابل تیم استقلال هستند.

امروز تب فوتبال در قزوین داغ داغ خواهد بود، جایی که نماینده فوتبال استان در یکی از مهمترین دیدارهای فصل باید از تیم پرستاره استقلال تهران پذیرایی کند.

هواداران شمس آذر به خوبی می دانند که این بازی تا چه اندازه می تواند عیار تیم شهرشان را نشان دهد، دیداری که بدون شک نبرد تجربه و اعتبار و جوانی و جنگندگی است.

هواداران شمس آذر سرمست از 2 برد متوالی تیم محبوبشان مقابل تیم های قدرتمند تراکتورسازی و فولاد در 2 هفته اخیر بدون شک چشم انتظار معجزه مقابل تیم استقلال هستند.

دیداری که اگر در پایان با هر نتیجه ای به سود نماینده استان رقم بخورد، علاوه بر موجی از شادی یک روز تاریخی را برای فوتبال قزوین رقم خواهد زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه قرمز نه آبی، فقط شمس طلایی

نه قرمز نه آبی، فقط شمس طلایی