مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:102023-10-30دانش

بازی وارسازی، وفاداری افراد سازمان را تقویت می کند


عضو هیئت علمی دانشگاه تهران اظهار کرد: بازی وار سازی فرآیندها و کارهای در سازمان، می تواند حس وفاداری افراد به سازمان را تقویت کند.

- ایسنا/قم عضو هیئت علمی دانشگاه تهران اظهار کرد: بازی وار سازی فرآیندها و کارهای در سازمان، می تواند حس وفاداری افراد به سازمان را تقویت کند.

به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی قم دکتر بهزاد محمدیان در کارگاره نقش بازی وار سازی در منابع انسانی که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قم و معاونت پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: بازی وار سازی فرآیندها و کارهای در سازمان، می تواند حس وفاداری افراد به سازمان را تقویت کند.

وی گفت: در حال حاضر ما در عصر مفهوم زندگی می کنیم یعنی در زمانی زندگی می کنیم که هر چیزی بشر آن را تصور می کند، به زودی به واقعیت تبدیل می شود، برای مثال کسی تصور نمی کرد که بدون دانشگاه رفتن و حضور فیزیکی بشود از آموزش های دانشگاهی بهره مند شد اما در زمان کرونا دیدیم که این امر اتفاق افتاد.

وی در خصوص کنترل کردن نیروهای منابع انسانی گفت: در عصر حاضر به گفته یکی از پروفسورهای معروف، کنترل کردن نیروی انسانی می تواند باعث دلزدگی آن ها از محیط کاری شود درحالی که استقلال دادن به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی وارسازی، وفاداری افراد سازمان را تقویت می کند

بازی وارسازی، وفاداری افراد سازمان را تقویت می کند