مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:412023-11-16اقتصادي

تامین برق، مهمترین چالش آزادراه تهران-شمال در منطقه3


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چالوس، سعید شاهسواری صبح امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از خط دو مداره فشار متوسط از مرزن آباد تا دزدبن اظهار کرد: هر توسعه و زیرساختی که در منطقه اتفاق بیفتد برای منفعت مردم است.

وی به جلسات متعدد با شرکت های توزیع برق اشاره کرد و افزود: به جای کلمه نمی شود راهکار و پیشنهاد برای انجام کار ارائه دهید.

شاهسواری با بیان اینکه 3 فاز پروژه آزادراه تهران شمال اجرا شده است، گفت: در جلسات سازمان محیط زیست می گویم برای کمتر آسیب دیدن و همچین منفعت سازمان از این پروژه بزرگ، راهکار ارائه دهید.

مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران_شمال ضمن بیان اینکه مهمترین چالش در شرکت آزادراه تهران_شمال تامین برق منطقه 3 است،  بیان کرد: در سطح وزارت خانه تصمیات لازم برای حل این مشکل گرفته خواهد شد.

شاهسواری به سه مشاور در این زمینه اشاره کرد و افزود: باید طرحی ارائه شود که ابتدا به توسعه زیرساخت در منطقه کمک و همچنین برق مورد نیاز این شرکت را نیز تامین کند.

وی افزود: امروز ساخت منطقه 3 در دستور کار دولت قرار دارد و مطالعات و طراحی در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران-شمال با بیان اینکه بهره برداری از 16 کیلومتر اول در اولویت است، گفت: در سه سال اول نیازمند به 5 الی 7 مگاوات برق است که باید در منطقه تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق، مهمترین چالش آزادراه تهران-شمال در منطقه3

تامین برق، مهمترین چالش آزادراه تهران-شمال در منطقه3