مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:012023-11-18اقتصادي

زمینه سرمایه گذاری قطری ها در معادن کرمان فراهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، امیر حسن زاده پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه صادرات و نشست با رایزن بازرگانی ایران در قطر اظهار داشت: سطح روابط ایران و قطر در بهترین نوع است و در استان کرمان هم برای ورود شرکت های قدر قطری به صنایع پایین دستی وجود دارد.

وی بیان داشت: کرمان بزرگترین استان کشور است و در هریک از 25 شهرستان تابعه استان یک ظرفیت بالقوه و بالفعل وجود دارد که هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده تا از آن استقاده شود و ثروت ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اضافه کرد: دو زون معدنی بزرگ جهان از پهنه استان کرمان عبور می کند و کرمان، بهشت سرمایه گذاری در حوزه معادن است.

حسن زاده ادامه داد: از زمانی که به عنوان معاون استاندار کرمان وارد استان شدم همراه با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برای ارتقای رتبه کسب و کار تلاش کردیم و تیم اقتصادی استان با حضور فعالان اقتصادی، افراد موثر و دولتمردان، نمایندگان مجلس و پارلمان بخش خصوصی شکل گرفت.

وی ابراز داشت: آمار اتاق بازرگانی ایران نشان می دهد، همدلی تیم اقتصادی استان کرمان نتیجه داده است به طوری که نرخ بیکاری در استان در حالی به 7.

4 درصد رسیده که نیم درصد از میانگین کشوری پایین تر است و رتبه کسب و کار استان کرمان هم از 31 به 12 رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سرمایه گذاری قطری ها در معادن کرمان فراهم است

زمینه سرمایه گذاری قطری ها در معادن کرمان فراهم است