مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 06:252023-11-07اجتماعي

کدام دانشجویان دانشگاه «فرهنگیان» ملزم به تدریس در «مدارس» هستند؟


بر اساس اظهارات سرپرست دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه بالغ بر 19 هزار دانشجوی ورودی سال 99 دارد که این تعداد دانشجو به منظور تامین معلم برای آموزش و پرورش است و در صورت نیاز، - کدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ملزم به تدریس در مدارس هستند؟ بر اساس اظهارات سرپرست دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه بالغ بر 19 هزار دانشجوی ورودی سال 99 دارد که این تعداد دانشجو به منظور تامین معلم برای آموزش و پرورش است و در صورت نیاز، باید به عنوان دانشجومعلم در کلاس های درس حاضر شوند.

سعید غیاثی ندوشن در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تعداد دانشجویانی که هم اکنون به صورت دانشجو ـ معلم مشغول خدمت در وزارت آموزش و پرورش هستند، اظهار کرد: نظر به ضرورت همکاری و مساعدت با وزارت آموزش و پرورش در تامین نیروی انسانی مورد نیاز در برخی از مدارس از طریق دانشجومعلمان ورودی سال 1398 و 1399، مقرر شد با هماهنگی ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و در صورت نیاز به رشته ها و دانشجویان ورودی 98 و 99، پردیس های استانی همکاری لازم را به عمل آورند.

به گفته وی، کل ورودی های 1399 این دانشگاه 19 هزار و 143 نفر است که از این تعداد، 10 هزار و 416 نفر محصل در رشته های غیر ابتدایی و 8727 نفر محصل در رشته های ابتدایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام دانشجویان دانشگاه «فرهنگیان» ملزم به تدریس در «مدارس» هستند؟

کدام دانشجویان دانشگاه «فرهنگیان» ملزم به تدریس در «مدارس» هستند؟