مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-13بين الملل

سرهنگ اوکراینی ادعای دست داشتن در انفجار نورد استریم را تکذیب کرد


یک افسر ارشد ارتش اوکراین که اخیرا روزنامه واشنگتن پست از او به عنوان ایفا کننده نقشی مهم در حمله سال 2022 به خط لوله های انتقال گاز نورد استریم روسیه یاد کرد، - یک افسر ارشد ارتش اوکراین که اخیرا روزنامه واشنگتن پست از او به عنوان ایفا کننده نقشی مهم در حمله سال 2022 به خط لوله های انتقال گاز نورد استریم روسیه یاد کرد، دخالتش در این حمله را تکذیب کرده و آن را پروپاگاندای روسی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست آمریکا روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد، رومن چرنیفسکی، یک سرهنگ ارشد نیروهای عملیات ویژه اوکراین مدیریت لجستیکی و پشتیبانی از تیم شش نفره خرابکارانی که حمله به خطوط لوله نورد استریم را اجرا کردند، بر عهده داشت.

به نوشته پایگاه راشاتودی، چرنیفسکی به واشنگتن پست گفت: همه گمانه زنی ها درباره دست داشتن من در حمله به خطوط لوله نورد استریم بی هیچ پایه و اساسی از سوی پروپاگاندای روسیه انتشار یافته اند.

این روزنامه آمریکایی نوشت که این مساله از سوی منابعی در میان مقامات اروپایی و اوکراینی و دیگر افراد مطلع به جزییات این عملیات محرمانه تایید شده است.

در سپتامبر 2022 خطوط لوله نورد استریم 1 و نورد استریم 2 که برای منتقل کردن گاز طبیعی روسیه به آلمان احداث شده بودند در حوزه ای نزدیک به جزیره بورنهولم دانمارک در اثر انفجارهایی در زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ اوکراینی ادعای دست داشتن در انفجار نورد استریم را تکذیب کرد

سرهنگ اوکراینی ادعای دست داشتن در انفجار نورد استریم را تکذیب کرد