مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:202023-10-27اجتماعي

اعزام 16 کاروان از شهرستان گنبدکاووس به سرزمین نور


فرماندار ویژه گنبدکاووس از اعزام 16 اتوبوس کاروان های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات گنبدکاووس برای بازدید مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

- ایسنا/گلستان فرماندار ویژه گنبدکاووس از اعزام 16 اتوبوس کاروان های راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و محلات گنبدکاووس برای بازدید مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

مهدی دهرویه شامگاه پنجشنبه 4 آبان 1402 در جلسه هماهنگی شهرستانی راهیان نور با تسلیت شهادت مردم مظلوم غزه در بمباران های رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: شهدا و خانواده شهدا حق ویژه ای به گردن ما دارند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها که با کمترین امکانات در مقابل دنیای استکبار از میهن خود بزرگترین دفاع را کردند از وظایف همه مسئولان و مردم است.

وی با تأکید بر اینکه راهیان نور راهبرد نظام در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است و ستاد شهرستان باید ظرفیت کامل خود را به میدان بیاورد، گفت: اعزام جوانان به مناطق عملیاتی جبهه ها اثر تربیتی بالایی دارد و از آسیب های اجتماعی در جوانان پیشگیری می کند.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه دشمن بنیان خانواده، نخبگان و جوانان را هدف قرار داده است، افزود: اردوهای راهیان نور و یادواره های شهدا از مهم ترین برنامه ها برای انتقال ارزش های جهاد و ایثار و شهادت به نسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 16 کاروان از شهرستان گنبدکاووس به سرزمین نور

اعزام 16 کاروان از شهرستان گنبدکاووس به سرزمین نور