مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-09اقتصادي

بازگشت 88 هکتار از اراضی بخش حریم به کاربری اولیه


شهردار منطقه 18 تهران از فراهم آمدن زمینه بازگشت 88 هکتار از اراضی بخش حریم به کاربری اولیه خبر داد و گفت : برای اجرای قانون با احدی تعارف نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 18، محمد جواد خسروی با بیان این نکته که بخش حریم حکم تنفسگاه پایتخت را داشته و گسترش بی رویه و غیراصولی ساخت و ساز در آن، موجب به خطر افتادن زیست شهری می شود، اظهارداشت : مدیریت شهری در این بخش نگاه منفعت طلبانه نداشته و تنها درصدد حفظ و صیانت از بافت کنونی آن که صرفا زراعی و فضای سبز بوده، می باشد.

وی ادامه داد : طی آخرین اقدامات صورت گرفته توانسته ایم 62 هزار متر از اراضی را به حالت اولیه بازگردانده، اما در نگاه کلان با گذشت یکسال و اندی از عمر کوتاه خود در مجموع 88 هکتار از اراضی از دستان افراد فرصت طلب خارج گردید.

به گفته وی، تخریب 37 دستگاه ویلا، 283 مورد بنا، 165 مورد دیوارکشی، 38 استخر و 43 هزار متر طول فنس کشی غیر مجاز با وجود چند گانگی مدیریتی و عدم همکاری برخی نهادها و دستگاه ها اجرای قوانین و مقررات حاکم در بخش حریم، نشانگر عزم راسخ مدیریت شهری منطقه برای حفظ و صیانت از ماهیت کنونی اراضی و فضای سبز اطراف پایتخت داشته و همین مسیر با قوت و تمهیدات ویژه تری تداوم خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 88 هکتار از اراضی بخش حریم به کاربری اولیه

بازگشت 88 هکتار از اراضی بخش حریم به کاربری اولیه