مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:062023-11-13بين الملل

جزییاتی از تقلای قطر و آمریکا برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی


منابع مصری از توافقی درباره تبادل اسرا میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با نظارت قطر و آمریکا طی روزهای آینده خبر دادند.

- منابع مصری از توافقی درباره تبادل اسرا میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با نظارت قطر و آمریکا طی روزهای آینده خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع مصری اعلام کرد، توافقی درباره تبادل اسرا میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با نظارت قطر و آمریکا وجود دارد که احتمالا طی روزهای آینده اعلام شود.

این منابع با توجه به اختلافات مربوط به شرط فلسطین برای تحقق این معامله یعنی لزوم برقراری آتش بس انسانی به مدت پنج روز و مخالفت رژیم صهیونیستی با درخواست توقف کامل حملات خیلی وارد جزییات آن نشدند.

منابع مصری اعلام کردند، مذاکرات کنونی که با مشارکت هیئت اطلاعات رژیم صهیونیستی در قاهره و با تماس های فشرده قطر انجام می شود، درباره دو مساله است.

اول مربوط به وضعیت غیرنظامیان موجود در غزه است که توسط حماس بازداشت شده اند و دوم درباره نظامیان صهیونیستی است که با اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی مبادله خواهند شد.

اسرای غیرنظامی دو تابعیتی احتمالا آزاد خواهند شد، اما گروه های فلسطینی می گویند تحقق این معامله بدون توقف کامل درگیری ها توسط رژیم صهیونیستی محقق نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از تقلای قطر و آمریکا برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی

جزییاتی از تقلای قطر و آمریکا برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی