مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-03اجتماعي

فعالیت های دریایی در خزر ممنوع شد


هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا، دریای خزر با وزش باد شدید، رعد و برق و بارش باران مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می شود.

- هواشناسی مازندران با اعلام وضعیت هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در آب های ساحلی این استان را از صبح فردا شنبه تا ظهر یکشنبه هفته آینده، ناامن اعلام کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا، دریای خزر با وزش باد شدید، رعد و برق و بارش باران مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می شود.

  هواشناسی مازندران با بیان اینکه، سامانه ناپایدار جوی مناطق ساحلی و دور از ساحل را تحت تاثیر قرار می دهد، اعلام کرد که بیشینه سرعت وزش باد نیز تا 13 متر بر ثانیه خواهد رسید که این امر باعث شکل گیری امواج تا 1.

5 متری می شود و برای فعالیت های دریایی مناسب نخواهد بود.

  هواشناسی مازندران هشدار داد که این وضعیت جوی دریایی، غرق شدن شناگرها، اختلال در فعالیت های صیادی، تردد شناورهای سبک و متوسط و اختلال در تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر را به همراه خواهد داشت.

  در این اخطاریه به مسافران و علاقه مندان به دریا توصیه شده است در طی این مدت علاوه بر خودداری از فعالیت های تفریحی، جوانب احتیاط را در فعالیت های صیادی در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های دریایی در خزر ممنوع شد

فعالیت های دریایی در خزر ممنوع شد