مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-14بين الملل

وزیر اسراییلی: مهاجرت ساکنان غزه راه حل انسانی برای پایان دادن به رنج یهودیان است


وزیر دارایی کابینه نتانیاهو، بر ضرورت کوچاندن فلسطینی های نوار غزه به سایر کشورهای جهان برای «پایان دادن به رنج یهودیان و عرب ها» تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بزالل اسموتریچ وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، امروز (سه شنبه، 14 نوامبر)، بار دیگر بر کوچاندن مردم فلسطین از نوار غزه به صورت کاملا داوطلبانه به کشورهای دیگر تاکید کرد و گفت: مهاجرت داوطلبانه و انتقال ساکنان غزه در کشورهای دیگر، راه حل انسانی برای پایان دادن به رنج یهودیان و عرب ها است .

این وزیر اسراییلی به اتخاذ مواضع افراطی معروف است، در راستای اظهارات شمار دیگری از مقامات کابینه نتانیاهو است که خواستار مهاجرت حدود 2.

3 میلیون ساکن نوار غزه به شبه جزیره سینا و مهاجرت بیش از 3 میلیون فلسطینی در کرانه باختری به اردن هستند، این سخنان را بار دیگر بر زبان آورد.

  سالهاست که رژیم صهیونیستی درباره اسکان فلسطینی ها در منطقه سینای مصر سخن می گوید و ادعا می کند که شبه جزیره سیناء بهترین مکان برای فلسطینی ها است تا کشورشان را در آن جا برپا کنند! امری که با واکنش شدید مردم فلسطین و رهبران مقاومت آن مواجه است و اعلام کردند که سرزمین سیناء متعلق به مصر است و فلسطین خود یک سرزمین است و کشور فلسطین در سراسر اراضی آن از بحر تا نهر تشکیل خواهد شد و مردم ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: مهاجرت ساکنان غزه راه حل انسانی برای پایان دادن به رنج یهودیان است

وزیر اسراییلی: مهاجرت ساکنان غزه راه حل انسانی برای پایان دادن به رنج یهودیان است