مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-10سياسي

امام جمعه کرمان: طوفان الاقصی جهان را علیه رژیم صهیونیستی بیدار کرد


امروز ملت های جهان حق را به رژیم صهیونیستی نمی دهند و تمام فلسطین را متعلق به فلسطینی ها می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) این شهر برگزار شد، به سوء استفاده سردمداران غربی از علم سخن به میان آورد و با اشاره به اینکه از همین علم بمب ها و موشک های جهنمی ساخته و بر سر مظلومین عالم می ریزند، اظهار داشت: همین علم تبدیل به بمب اتم شد و بخشی از جغرافیای کره خاکی را به آتش کشید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اضافه کرد: با سوء استفاده از همین علم امروز در باریکه کوچک غزه هر روز ده ها نفر از مبارزان فلسطینی و مردم بی دفاع و زنان و کودکان بی گناه را به خاک وخون می کشند.

وی به 40 هزار شهید و زخمی در فلسطین طی یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: این اتفاقات در میان سکوت دنیا و شعارهای جذاب آنها رخ داده است.

وی به تغییر وضعیت به سود مردم فلسطین و پیروزی آنها پرداخت و خاطرنشان کرد: وضعیت اینطور نخواهد ماند، مبارزان فلسطینی با طوفان الاقصی چند دستاورد بزرگ را در تاریخ ثبت کردند.

امام جمعه کرمان اولین دستاورد بزرگ آنها نشان دادنِ اتمام بازدارندگی رژم غاصب به دنیا بود، گفت: اگر روزی صهیونیست ها ادعا می کردند که باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: طوفان الاقصی جهان را علیه رژیم صهیونیستی بیدار کرد

امام جمعه کرمان: طوفان الاقصی جهان را علیه رژیم صهیونیستی بیدار کرد