مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-29سياسي

طرح هادی 80 روستای البرز در دست بررسی و اجرا قرار دارد


کارگروه ویژه رسیدگی به موضوعات روستاهای استان تشکیل شود و مشکلات روستاها احصا شود و به دستگاه های مربوطه برای چاره اندیشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در نشست مشترک خود و معاونین با فرمانداران، مدیران کل دستگاه های اجرایی، بخشداران، شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران استان که روز یکشنبه 7 آبان ماه 1402 در سالن همایش های شهیدان نژاد فلاح کرج، برگزار شد، با اشاره به اهمیت ارتقا امنیت شهرها و روستاها و ضرورت تداوم کاهش جرائم، گفت: سال گذشته 3 هزار و 200 همیار پلیس در استان بکارگیری شدند و این تعداد امسال به 7 هزار و 500 نفر رسید و باید این رقم را به حداقل 14 هزار نفر برسانیم.

  وی ادامه داد: همیاران پلیس امنیت محله ها و روستاها را افزایش می دهد و طی همکاری با نیروی انتظامی به کاهش جرائم بویژه جرائم خرد و کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی کمک شایانی خواهند کرد.

  عبداللهی افزایش دوربین های نظارتی در تمامی محله ها و روستاهای استان را ضروری دانست و تاکید کرد که این امر باید طی همراهی های مردمی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

  وی گفت: کارگروه ویژه رسیدگی به موضوعات روستاهای استان تشکیل شود و مشکلات روستاها احصا شود و به دستگاه های مربوطه برای چاره اندیشی، ارجاع داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی 80 روستای البرز در دست بررسی و اجرا قرار دارد

طرح هادی 80 روستای البرز در دست بررسی و اجرا قرار دارد