مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-15اقتصادي

آبگرفتگی غافلگیرکننده در چند نقطه اهواز/ حجم بارندگی در هفته آینده بیشتر است


مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه آبگرفتگی امروز در چند نقطه شهر اهواز به دلیل غافلگیری و حادثه بوده است، گفت: با تلاش همکاران، تا چند ساعت دیگر آبگرفتگی این نقاط تخلیه و خشک خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه آبگرفتگی امروز در چند نقطه شهر اهواز به دلیل غافلگیری و حادثه بوده است، گفت: با تلاش همکاران، تا چند ساعت دیگر آبگرفتگی این نقاط تخلیه و خشک خواهد شد.

مرتضی شرف الدین شیرازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارندگی امروز (24 آبان ماه) و آبگرفتگی که در پی آن در برخی مناطق شهر اهواز رخ داد، اظهار کرد: امروز بارندگی خوبی داشتیم؛ با همکاری مشترک نهادهای خدمت رسان و گروه های جهادی، کار تا سطح زیادی انجام و مدیریت شد.

از قبل می دانستیم که احتمال وقوع آبگرفتگی در 18 نقطه شهر اهواز وجود دارد و تجهیزات پیش بینی و در محل مستقر شده بودند اما در چند نقطه غافلگیر شدیم زیرا سابقه آبگرفتگی نداشتند و دچار شکستگی و ریزش خطوط شدند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: هواشناسی از قبل پیش بینی ها را انجام داده بود و آمادگی های نسبی وجود داشت اما در جاهایی که دچار آبگرفتگی شدند غافلگیر شدیم زیرا ناگهانی دچار حادثه شدند و در حال تلاش هستیم که آبگرفتگی رفع شود و بیشتر از این شرمنده مردم نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگرفتگی غافلگیرکننده در چند نقطه اهواز/ حجم بارندگی در هفته آینده بیشتر است

آبگرفتگی غافلگیرکننده در چند نقطه اهواز/ حجم بارندگی در هفته آینده بیشتر است