مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 06:202023-10-31اجتماعي

تکذیب یک خبر درباره منوط شدن دریافت شناسنامه نوزاد به کاشت درخت


در پی انتشار خبری با عنوان «دریافت شناسنامه نوزاد در ایلام منوط به کاشت درخت شد» مدیرکل ثبت احوال ایلام ضمن تکذیب خبر مذکور گفت: کاشت نهال به عنوان الزامات تحویل شناسنامه نوزاد نمی باشد و صدور و تحویل شناسنامه یکی از وظایف قانونی ادارات ثبت احوال است.

- در پی انتشار خبری با عنوان دریافت شناسنامه نوزاد در ایلام منوط به کاشت درخت شد مدیرکل ثبت احوال ایلام ضمن تکذیب خبر مذکور گفت: کاشت نهال به عنوان الزامات تحویل شناسنامه نوزاد نمی باشد و صدور و تحویل شناسنامه یکی از وظایف قانونی ادارات ثبت احوال است.

خبر منتشر شده با عنوان دریافت شناسنامه نوزاد در ایلام منوط به کاشت درخت شد از سوی مدیر کل ثبت احوال استان ایلام تکذیب شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در پی انتشار خبری با عنوان دریافت شناسنامه نوزاد در ایلام منوط به کاشت درخت شد مدیرکل ثبت احوال ایلام ضمن تکذیب خبر مذکور گفت: کاشت نهال به عنوان الزامات تحویل شناسنامه نوزاد نمی باشد و صدور و تحویل شناسنامه یکی از وظایف قانونی ادارات ثبت احوال است.

  خسروی با اشاره به اینکه انتشار این خبر از سوی اداره کل منابع طبیعی ایلام صورت گرفته است و انعکاس آن بدون هماهنگی با ثبت احوال جای تعجب دارد افزود: صدور شناسنامه از تکالیف ثبت احوال است و دستگاه دیگری نمی تواند در این خصوص اظهار نظر نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب یک خبر درباره منوط شدن دریافت شناسنامه نوزاد به کاشت درخت

تکذیب یک خبر درباره منوط شدن دریافت شناسنامه نوزاد به کاشت درخت