مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-06ورزشي

عملکرد البرز در رشته ژیمناستیک مطلوب است


کرج از دیرباز و در ادوار مختلف همواره از وجود مدرسین، مربیان و ورزشکاران مطرحی برخوردار بوده است.

- ایسنا/البرز رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: کرج از دیرباز و در ادوار مختلف همواره از وجود مدرسین، مربیان و ورزشکاران مطرحی برخوردار بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عابد حقدادی روز دوشنبه 15 آبان ماه با حضور در مجمع سالیانه هیئت ژیمناستیک استان البرز با بیان اینکه عملکرد هیئت البرز نشان دهنده حرکت و فعالیت متوازن و مطلوبی است، عنوان کرد: استان البرز و کرج از دیرباز و در ادوار مختلف همواره از وجود مدرسین، مربیان و ورزشکاران مطرحی برخوردار بوده است.

وی با قدردانی از واگذاری خانه ژیمناستیک ملاصدرا به هیئت استان، گفت: با توجه به این که البرز جزو استان های قهرمان پرور کشور است، نیاز است که در زمینه آموزشی، فعالیت های بیشتری داشته باشد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به اینکه البرز استانی مهم برای ما و از هیئت های توانمند کشور است، تصریح کرد: ژیمناستیک رشته ی پایه ای است و باید حوزه همگانی در هیئت البرز بیشتر مورد توجه قرار گرفته و توسعه یابد.

در ادامه بهزاد فروغی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در هیئت، اظهار کرد: ژیمناستیک از رشته های ورزشی ریشه دار در سطح استان است و به همین دلیل توقع جامعه ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد البرز در رشته ژیمناستیک مطلوب است

عملکرد البرز در رشته ژیمناستیک مطلوب است