مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:102023-10-23سياسي

با هدف گسترش همکاری های حمل ونقلی؛ بذرپاش عازم ارمنستان شد


وزیر راه و شهرسازی امروز صبح به دعوت وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت جمهوری ارمنستان با هدف گسترش همکاری های حمل ونقلی، تهران را به مقصد فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ایروان، - با هدف گسترش همکاری های حمل ونقلی؛ بذرپاش عازم ارمنستان شد وزیر راه و شهرسازی امروز صبح به دعوت وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت جمهوری ارمنستان با هدف گسترش همکاری های حمل ونقلی، تهران را به مقصد فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ایروان، ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد بذرپاش به دعوت گنِل سانوسیان، وزیر مدیریت منطقه ای و زیرساخت های جمهوری ارمنستان امروز دوشنبه در سفری یکروزه تهران را به مقصد فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در ایروان ترک کرد.

وزیر راه و شهرسازی در این سفر یکروزه در مراسم امضای قرارداد ساخت جاده آگاراک- کاجاران به عنوان بخشی از کریدور شمال-جنوب و کریدور خلیج فارس به دریای سیاه و مذاکره در خصوص گسترش همکاری های حمل ونقلی شرکت خواهد کرد.

مهرداد بذرپاش به همراه مهدی صفری - معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه - به منظور توسعه مناسبات دوجانبه اقتصادی و حمل ونقل و دیدار با مقامات عالیرتبه این کشور در ایروان پایتخت ارمنستان حضور خواهند یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هدف گسترش همکاری های حمل ونقلی؛ بذرپاش عازم ارمنستان شد

با هدف گسترش همکاری های حمل ونقلی؛ بذرپاش عازم ارمنستان شد