مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-05حوادث

کشف 15 هزار لیتر روغن موتور و ترمز تقلبی


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: با انهدام یک باند تولید وتوزیع روغن موتور و ترمز تقلبی 15 هزار لیتر به ارزش 100 میلیاردریال کشف و متهمان آن دستگیر شدند.

- فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی عملیات شبانه روزی پلیس امنیت اقتصادی 2 کارگاه تولید و توزیع موتور و روغن ترمز تقلبی کشف و اموال فوق ضبط شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با انهدام یک باند تولید وتوزیع روغن موتور و ترمز تقلبی 15 هزار لیتر به ارزش 100 میلیاردریال کشف و متهمان آن دستگیر شدند.

سردار عزیزی افزود: با دستگیری سه متهم پرونده توزیع و تولید روغن موتور و روغن ترمز همچنان بررسی زوایای پنهان این باند و عوامل اصلی و فرعی در این زمینه ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت خطر جانی استفاده روغن ترمز تقلبی برای رانندگان وسیله نقلیه یادآور شد: پلیس امنیت اقتصادی با جدیت ادامه عملیات کارگاه های و متقلب و سودجو را پیگیری خواهند کرد.

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: کارگاه تولید مواد اولیه شوینده تقلبی با سواستفاده از برندهای معتبر به ارزش 10 میلیارد ریال نیز طی عملیاتی کشف و پلمب شد.

شهرستان شهریار با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در همجواری تهران و کرج قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 15 هزار لیتر روغن موتور و ترمز تقلبی

کشف 15 هزار لیتر روغن موتور و ترمز تقلبی