مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 16:202023-11-07بين الملل

کرملین: وقفه های بشردوستانه در غزه بسیار مهم است


سخنگوی کرملین امروز گفت که برای روسیه بسیار مهم است که وقفه های بشردوستانه در جنگ و نیازهای مردم غیرنظامی غزه و همچنین امکان خروج شهروندان روسی تضمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (سه شنبه) بر لزوم ارسال کمک های انسانی به مردم نوار غزه تاکید کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین درباره موضع مسکو برای جنگ غزه گفت: برای روسیه بسیار مهم است که آتش بس های بشردوستانه و نیازهای مردم غیرنظامی غزه و همچنین امکان خروج شهروندان روسی تضمین شود .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی درباره تلاش های روسیه برای پایان دادن به بحران فلسطین توضیح داد: ما به تماس های خود با فلسطینی ها، اسراییلی ها و مصری ها برای ارسال کمک های بشردوستانه به غزه ادامه می دهیم .

سخنگوی کرملین درباره تشدید تنش ها و احتمال گسترش جنگ غزه به دیگر مناطق غرب آسیا نیز اظهار داشت: وضعیت از منظر بشردوستانه همچنان متشنج و بسیار فاجعه بار است .

به نوشته اسپوتنیک، پسکوف همچنین افزود: ارتباطات روسیه با فلسطین، اسراییل و مصر هر روز در سطح کاربردی انجام می شود اما هنوز هیچ ارتباطی در سطوح بالاتر برنامه ریزی نشده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: وقفه های بشردوستانه در غزه بسیار مهم است

کرملین: وقفه های بشردوستانه در غزه بسیار مهم است