مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-12سياسي

استاندار خراسان شمالی: خرابی جاده جنگل گلستان در 2 فاز موقت و دائمی پیگیری شود


از عوامل اجرایی پروژه رفع خرابی سیل در جاده گلستان درخواست می شود ظرف یک هفته تا 10 روز جاده بازگشایی شود و ساخت اساسی خرابی های حدود 500 متر از جاده در فرصت لازم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، صبح امروز با حضور در محل سیل بردگی جاده گلستان در ابتدای جنگل گلستان، از روند اصلاح خرابی های جاده در اثر سیل اخیر بازدید و اظهارکرد: از عوامل اجرایی این پروژه درخواست می شود ظرف یک هفته تا 10 روز جاده بازگشایی شود و ساخت اساسی خرابی های حدود 500 متر از جاده در فرصت لازم انجام شود.

وی با اعلام اینکه هم اکنون 8 بولدوزر و 15 کامیون شبانه روزی در حال کار هستند، گفت: همه ظرفیت استان برای اجرای این پروژه بکارگیری شود.

  استاندار خراسان شمالی به کارکرد بسیار اساسی و مهم سد گلمندره در سیل اخیر نیز اشاره کرد و افزود: آب دو حوزه آبریز بیدک و گلمندره وارد رودخانه حاشیه جاده گلستان شد که سیل حوزه آبریز گلمندره با 250 مترمکعب در ثانیه در سد گلمندره مهار شده و سیلی که خرابی به بار آورد مربوط به حوزه آبریز بیدک با مساحت  265 کیلومتر مربع مربع بود.

وی تصریح کرد: این در حالیست که اگر سیل حوزه گلمندره با مساحت 738 کیلومتر مربع  نیز به آن اضافه می شد، خرابی ها و خسارات به مراتب بیشتری به وجود می آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی: خرابی جاده جنگل گلستان در 2 فاز موقت و دائمی پیگیری شود

استاندار خراسان شمالی: خرابی جاده جنگل گلستان در 2 فاز موقت و دائمی پیگیری شود