مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-05ورزشي

پرداخت بالغ بر 3 هزار فقره تسهیلات ازدواج در ایلام


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: در نیمه نخست سال جاری بیش از 3 هزار و 877 فقره وام ازدواج پرداخت شده است.

- محمدرضا تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از مهم ترین برنامه های فرهنگی که در سال جاری توسط این معاونت در استان ایلام در حال انجام است فعال سازی کمیته های سازمان ازدواج است.

وی افزود: این کمیته ها در هر شهرستان متشکل از نماینده ولی فقیه و امام جمعه، فرماندار، شهردار و هر عضوی که به نحوی مرتبط با این ستاد است، تشکیل شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: از جمله اقدامات مهم این ستاد تلاش برای واگذاری 20 درصد از فضاهای اماکن دولتی به منظور برگزاری جشن ازدواج جوانان به صورت کاملا رایگان است.

تردست گفت: این اماکن در اختیار دبیر ستاد و کمیته ازدواج استان جهت برگزاری جشن های ازدواج جوانان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف این کمیته پیگیری پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان با هماهنگی و هم افزایی بین بانک های استان است.

 وی گفت: استان ایلام یکی از 3 استان برتر در پرداخت تسهیلات ازدواج است، به طوری که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه بیش از 3 هزار و 877 فقره وام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بالغ بر 3 هزار فقره تسهیلات ازدواج در ایلام

پرداخت بالغ بر 3 هزار فقره تسهیلات ازدواج در ایلام