مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-03بين الملل

آیا هنوز هنگام پشتیبانی یک صدا از خبرنگاران فلسطینی نرسیده است؟


آیا نباید همه خبرنگاران آزاده و مستقل دنیا پاسخ این سئوالات را از مسئولان کشورهای خود و سایر دولتها و نهادها و سازمان های بین المللی مطالبه و بر اجرای کنوانسیون ژنو در ضرورت حفاظت از خبرنگاران و غیرنظامیان تاکید و پافشاری کنند؟ - آیا نباید همه خبرنگاران آزاده و مستقل دنیا پاسخ این سئوالات را از مسئولان کشورهای خود و سایر دولتها و نهادها و سازمان های بین المللی مطالبه و بر اجرای کنوانسیون ژنو در ضرورت حفاظت از خبرنگاران و غیرنظامیان تاکید و پافشاری کنند؟ انجمن صنفی پایگاه های اینترنتی خبری تهران درباره جلوگیری رژیم صهیونیستی از جریان آزاد اطلاع رسانی با قطع اینترنت و به شهادت رساندن هدفمند خبرنگاران بیانیه ای صادر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، متن بیانیه انجمن صنفی پایگاه های اینترنتی خبری تهران به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیم  .

المسجد الاقصی الذی بارکنا حوله.

سوره مبارکه اسرا-آیه 17   2 نوامبر 2023 یک خبرنگار فلسطینی در برابر دوربین و به هنگام پخش زنده از بیمارستانی در غزه، کلاه و جلیقه حفاظتی خود را که روی آن PRESS حک شده بود، کنار گذاشت و گفت: هیچیک از اینها نمی تواند در برابر حملات اشغالگران از ما محافظت کند! ما همه اینجا منتظریم تا نوبت مان برسد و یک به یک به شهادت برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا هنوز هنگام پشتیبانی یک صدا از خبرنگاران فلسطینی نرسیده است؟

آیا هنوز هنگام پشتیبانی یک صدا از خبرنگاران فلسطینی نرسیده است؟