مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-05اجتماعي

بارش باران و برف در 14 استان/ هشدار هواشناسی به کشاورزان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در استان های اصفهان، یزد، کرمان، - سازمان هواشناسی از بارش باران و برف طی امروز تا چهارشنبه خبر داد و برای 14 استان هشدار آب گرفتگی، لغزندگی جاده ها و خسارت بخ محصولات کشاورزی صادر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در استان های اصفهان، یزد، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، نیمه شرقی فارس، بخش هایی از خراسان رضوی، سمنان، شرق دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز شرقی، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

این شرایط فردا دوشنبه در مناطق شرق و جنوب شرق و بخش هایی از شمال شرق ادامه دارد و سامانه بارشی به تدریج از کشور خارج می شود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال شرق کشور رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو نسبتاً پایداری انتظار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در بخش هایی از شمال شرق و شرق کشور افزایش سرعت باد و در مناطق مستعد گردوخاک پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در 14 استان/ هشدار هواشناسی به کشاورزان

بارش باران و برف در 14 استان/ هشدار هواشناسی به کشاورزان